Calkowite zamieszanie ...

...kazdy z nas mial juz okazje brac udzial w czatach gruppowych , badz tez w conferencjach IM ... To totalny bigos , czasami naprawde trudno zrozumiec kto co pisze , zdania przeskjakuja tak szybko albo z takim opuznieniem iz mnie samej czasami jest ciezko wyciagnac watek ... Dla przykladu maly gruppowy najazd na meska strone naszej zeczywistosci i sl...
ze wzgledu na nadmierny, rzut miesem postaniwlam pierwszy raz uzyc gwiazdek cenzurowych...

IM: ONA2: bORYYYYYYY WEIERCZOR CO WY TU ROBICIE ??????????

IM: xxx: hyhy

IM: xxx: witam

IM: yyy: ukladamy drzewo genealogiczne :)

IM: ONA2: HE

IM: ONA14: zasyyyypiamyyyyyyyy

IM: ONA3: drzewo misiow

IM: fff: udajemy, ze jeszcze sie da zyc :P

IM: vvv: he

IM: ONA2: aaaaaaaaaa

IM: vvv: ???????????

IM: vvv: ONA2

IM: ONA2: vvvv IMDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!

IM: vvv: a ja dopiero co zaczynam :)

IM: ONAy: yyy drzewo juz jest :P

IM: ONA2: BAniaaaaaaaaa

IM: vvv: imda

IM: ONA2: na calego

IM: vvv: hahahahaha

IM: yyy: no i co?

IM: yyy: haha

IM: ONA2: trawa dzis po calosci joint

IM: vvv: ooooooooooo

IM: ONA14: hahahahaha

IM: vvv: jestem z kims w reagge dawajcie do nas

IM: ONA2: moja kochana ONAAAAAAAAAAA14

IM: ONA3: ONA2 ta flacha chyba byla na dluzej niz godzine :P

IM: ONAy: hihihihhiih

IM: ONA14: ONAaaaaaaaaaaa2

IM: ONA2: AAA BO Z FLAXCHY ZROBILA SIE JESZCE JEDNA

IM: ONA2: no i musze przyznac

IM: ktos: bry ! co to za grupa ?

IM: ONA3: no i tak myslalam

IM: vvv: jestes u siebie????

IM: xxx: hehe ;) po jednej to i sie kolejne pojawiaja ;)) tylko ze to ta pusta sie dwoi i troi w oczach :P

IM: ONA3: ONA2 ale kocham Cie pamietaj i nie dzwon wiecej z pytaniem czy to prawda hahahahahah ;*****

IM: vvv: ONAAAAAA2

IM: vvv: nie pij tyle ;)

IM: ONA2: vvvvvvvvvvvvvvvvv fressssse

IM: ktos: o jejku ale mu dogadalas tss tss

IM: ONA3: ONA gdy ujzalam twoje lice.. ahahahhahha

IM: ONA14: ONAaaaaaaaaaaaaaaa2 :DDDD

IM: ONA2: powiem wam cos

IM: ONA2: nadchodzi globalne ocieplenie a kazdy facet jest jak polarny mis

IM: ONA2: wiecie co to znaczy ????

IM: ONA3: ahahahahahhahahahahhahhahahaaha

IM: ONA2: oniiiiiiiiiiiii wszyscy zdechna

IM: ONA3: ze trzeba zasadzic drzewo misiow!!

IM: ONA2: przed 12 w poludnie

IM: ONA14: hahhahahahahhahahaahhahahahahhahaahhahahahahhhhahahahahahaha nie moge ;D

IM: ONA2: kazdy mis to *** w porownaniu do predkosci swiatla

IM: ONA2: ALEEEEEEEEE

IM: ONA 0,1: hahaha i Kto to pisze hahahaha

IM: ONA2: MOC JEST Z NAMI !!!!

IM: ONA3: ALEEEEEE

IM: ONA14: ciiiiiiiiiiii ona ma racje:PPPPPP

IM: ONA3: dzodi dzedi dzedaj!

IM: ONA 0,1: jak pisałam ze *** i podgatunek Ty ich broniłas

IM: ONA2: *** ZNOWU TRZEZWA BYLAM ???

IM: ONA14: ja nie pamietam kiedy Ty trzezwa bylas:P

IM: ONA 0,1: hhahahaahaha

IM: ONA2:FACECI SA Z ODRZUTU

IM: ONA 0,1: wiesz co

IM: ONA2: MAJA *** SEPARACJE Z MOZGIEM !!!

IM: ONA2: KAZDY MADRALA *** JEST DO KASTRACJI !!!

IM: ONA14: gdzie bronila ??? wybic ich wszystkich

IM: ONA 0,1: ostanio naukowcy USA stwierdzili ze facet ma grzechotke w glowie

IM: ONA 0,1: bo maja szlam

IM: ONA14: oni maja mozg po pierwsze nie tam gdzie my i w tym *** caly problem

IM: ONA3: ahhahahahahaahahahhahhahhaahhahhaahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahaha

IM: ONA14: hahahahahHhHHAHHAHAHA ONA2

IM: ONA 0,1: ONA3 cio sie hahahasz to prawda szczera oni *** mysla wzrokowcy je***

IM: ONA2: TEMU WSZYSTKIEMU JESTESMY WINNE MY !!!! GLUPIE BLASZKI KTORE DAJA IM MOZLIWOSCI TAKIE JAKIE IM DAJEMY !!!!

IM: ONA3: no wzrokowcy to fakt

IM: ONA 0,1: nio to *** niech sie maja na bacznosci zaj*** podgatunek

IM: ONA14: jeb** ich

IM: ONA 0,1: przestan ONA14

IM: ONA 0,1: niech sie jeb*** sami

IM: ONA3: własnie lol

IM: ONA14: hahaahhahahahahahahhahaa

IM: ONA 0,1: jeszcze bedziesz ich jeb**

IM: ONA14: racja niech lepiej jada na recznym przed *** zdjeciami

IM: ONA 0,1: no no kolezanko

IM: ONA 0,1: dlatego zamknelam profil na nk hahahahaha

IM: ONA3: ahahahahaa

IM: ONA 0,1: by mi *** nie ochlapali fotek

IM: ONA14: o Jeuz

IM: ONA14: hahahahhahahhahaa

IM: vvv: ciao

IM: ONA 0,1: bambino

IM: vvv: gentelmens...ladies

IM: ONA2: kurde

IM: vvv: good morning :))))))))

IM: ONA2: kasuje konto

IM: ONA14: kto mi zrobi krewetki z majonezem

IM: ONA2: jestescie **** wszystkie hahahahahahaha

IM: ONA14: ONA2 to ja wiem nie od dzis


ciekawie jak sie moga kobiety rozkrecic , dodam tylko , ze towarzystwo Kobiet bylo doborowe , kazda z osobna moglaby napisac poemat na temat sl-owych ogierow :)




41 komentarze:

Linka pisze...

Niezły bigos:)

Anemysk Karu pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anemysk Karu pisze...

LOL ale chaos! Kazdemu na tym czacie trzeba odstawic alkohol na miesiac!!!!

AGNIESZKA Allstar pisze...

hahahahah wlasnie hahaha

Og pisze...

Atakują klony, będą nas miliony ;P

AGNIESZKA Allstar pisze...

no Panie O... ja to sie chyba sklonuje naprawde:)))

Og pisze...

A po co?
Wydaje mi się że jedna zupełnie mi wystarczysz :>

AGNIESZKA Allstar pisze...

:)) Panie O... tu nie chodzi o wystarczajaca satysfakcje dla opana samego ... bez wzgledu jak tot eraz zabrzmialo :PPPP

Og pisze...

Aguś, nie martw się tak bardzo. Pamiętasz chyba o moim ponadprzeciętnym poczuciu empatii? Spoko, będzie Ci dobrze :D

AGNIESZKA Allstar pisze...

Drogi Panie O...Panska pewnosc doprowadza mnie do szalu... Oczywiscie doskonale zdaje sobie pan z tego sprawe , podziwiam Pana naprawde :) Nie czesto sie zdarza aby mnie ktos zadziwil ... Jenak prosze uwazac,aby obserwacja objectu oraz wspolodczuwanie jego zachowan i stanu emocjonalnego , nie przerodzila sie w cos z czym nawet pan Drogi Panie O... nie bedzie wstanie dac sobie rady ...
Ps: a to czy bedzie mi dobrze ... nie martwie sie nigdy ...Potrafie wykorzystac kazdy punkt , obojetnie ,,czego ''aby mi bylo w danej chwili dobrze :))) co jest po takich chcwilach to juz inna para kaloszy :PPP grrrrrrrrr madrala!!!

Og pisze...

Ale o jakie "po" chodzi?
Nie ma żadnego "po".
Istnieje tylko "pomiędzy".
No wiesz, taka chwila na papierosa ;)

AGNIESZKA Allstar pisze...

Drogi Panie O....... najmocniej prosze o wybaczenie , konwersacfji , komentarzowania nie bedzie:PPPPPPPPPPPPPP Jestem kontuzjowana od dwuch dni.... tak bardzo ze chyba nawet do jutra sie nie pozbieram :PPP

Og pisze...

To ja może jakoś pomogę?
Zaprowadzę gdzie trzeba, przyniosę coś do picia... ;P

AGNIESZKA Allstar pisze...

ponosze na raczkach, poklepie po pupci ??? ok Dawaj pan nie bede tyle czekac:))))

Og pisze...

Daj mi jeszcze chwilkę.
Zaparkować pod Twoim blokiem to więcej niż dokonać cudu.
Już piętnasty raz przejeżdżam pod Twoim oknem ;P

AGNIESZKA Allstar pisze...

hahahahaaaaaaa

AGNIESZKA Allstar pisze...

jeszcze troche a zasluzysz sobie na mino wariata hahahah dobrze Ci idzie :)

Og pisze...

I ta banda turków co urządziła sobie walki na wpół nagich rosjanek tuż przed wejściem na klatkę... ;P
Aga, może Ty zejdziesz do mnie? Jakoś tak nieswojo się czuję ;P

AGNIESZKA Allstar pisze...

hahahahaah wariat!!!!!!!!!!!

AGNIESZKA Allstar pisze...

nie trzeba sie obawiac ja nie gryze :PPP no chyba , ze na zyczenie :PPPPPP

Og pisze...

Kurczę, pozwalasz ponosić się na rękach, klepać po pupci a nawet gryziesz...
To ja może jednak wyjdę z auta ;P

PS. Czy podczas leczenia kontuzji również jesteś skłonna do takich rzeczy? ^^

AGNIESZKA Allstar pisze...

podczas leczenia kontuzji alkoholowych jestem zdolna do wielu innych rzeczy :):P

Og pisze...

Na trzeźwo z pewnością też.
Naturalnie przy odpowiedniej formie stymulacji ;P

AGNIESZKA Allstar pisze...

jestem sobie taka osoba ktora nigdy nie zrobi czegos po alkoholu -czego by niezrobila na trzezwo ... Dlatego leczona kontuzja to tylko kac nigdy kacv moralny :))) Panie O....

Og pisze...

To po co pijesz?
Na trzeźwo też będziemy się rewelacyjnie bawić ;P

AGNIESZKA Allstar pisze...

nie wiem Panie O...:( moze dlatego , ze na trzezwo zrobilam wiecej niz po pijanemu :( ale pan Panie O... tego nie zrozumie ....

AGNIESZKA Allstar pisze...

kontuzji dzien trzeci :( i znowu nastepna prawda wychodzi na swiatlo dzienne albo i nocne ale to juj egal ...

Og pisze...

Zrozumie czy nie, chętnie jeszcze z Tobą o czymkolwiek pogada :))))

AGNIESZKA Allstar pisze...

dzis? oj dzis jestem nad pobudliwa ... nie wysieze aby czekac na Panskie komentarze Panie O... tak mi przykro :(((

Og pisze...

No dobrze. W takim razie wracam do auta i jadę zwiedzać te nudne, szerokie i gładkie jak lotnisko niemieckie autostrady ;)

AGNIESZKA Allstar pisze...

hahha wracaj a ja ???????

Og pisze...

Ty zostajesz, kładziesz się do łóżka i doprowadzasz do stanu względnej używalności :>

AGNIESZKA Allstar pisze...

loooooooooool a kto ma zöamiar mnie uzywac Ty ??????? Drogi Panie O... jestem dlugodystansowiec:PPP aby pan ne musial odpoczywac i doprowadzac sie do PONOWNEJ uzywalnosci hahaah

Og pisze...

Aga, Ty to powiedziałaś ;P
btw
Waćpanna tylko się chwali czy już mam czuć się szczęściarzem? ;P

AGNIESZKA Allstar pisze...

biorac pod uwage panskie wypowiedzi to chyba jest pan juz szczesciarzem :))) a ja sie nie chcwale nigdy , nie potrzebuje autoreklamy :)

Og pisze...

Pewnie że nie ;P
To ja zawracam. Jestem już przy granicy ale co tam. Chyba warto ;P

AGNIESZKA Allstar pisze...

... ktos powiedzial mi kiedys , ze zawsze warto :) chyba mial racje , zawsze warto chodzby dla samego doswiadczenia...hmmm Ten ktos tez byl wart :)))

AGNIESZKA Allstar pisze...

ne wiem dlaczego ale moje posty chyba nie uzyskaja ponat 100 komentarzy :(((( zaczne chyba sama pisac do siebie , ale teraz uwaga jak przejdzie kontuzja wywale takiego posta , ze wam rozowe kapcie z nog spadna :)))))))))

Og pisze...

Taaaaak ,jasne.
Już popuszczam ze strachu ;P

Clarysa Whitfield pisze...

Hahaha, ciekawe rozmowy, nie powiem ;ppppppp

AGNIESZKA Allstar pisze...

Claryska , ja juz nawet nie wiem co ja pisze :P

 
Copyright © A&A Fashion