Kazdy cos zmajstrowac moze ....

... Wiele osob, ktore znam, tworza przepiekne , rzeczy , dodatki do naszych lalek. Piekne buty, rzeski, kolczyki, lancuchy, roznorodne pierdolki, ktore nasze avki trzymaja w buzkach... Rzeczy do ozdoby, pomocne, czasem smieszne ale milo jest, popatrzec na cos co wykreowali nasi znajomi...
Wspaniala furore zrobil sklep [glow] studio ~ Linka Demina , Jocelyn Anatine oraz Anemysk Karu, dziewczyny pokazaly jak szybko i latwo mozna z zabawy , osiagnac tak wielka slawe i nie oszukujmy sie pieniadze :) jednym slowem Bravo dla Pan !!!
Mozna by tu wymieniac , tych najzdolniejszych ze zdolnych od switu po noc ...
Mania dlubania w obiektach , nieoszczedzila tez mnie, co prawda zaszczepil to we mnie ,, lata temu ,, juz jeden bardzo zdolny creator, jednak teraz zaczynam sie cieszyc z tego co robie. Owszem, nie sa to rzeczy godne wielkich nazwisk jak creatorzy, butow ze sttiletto, czy tez piekne skiny i bizuteria z Your Skin & Your Shape
czy Vista ze swoimi wspanialymi animacjami , ao, i niedlugo cos wiecej ale to juz oglosza creatorzy sami...
Moje obiekty , moje rzeczy, ktore robia sprawiaja mi wielka satysfakcje , dlaczego ?
Bo sa to prace co prawda zrobione przezemnie, jednak sa to prace robione przy pomocy moich przyjaciol... madrych tego Sl-owego swiata:)
Tu chce podziekowac paru osoba , ktore sa dla mnie niezastapione w , poradach , wskazowkach, w kreowaniu wielu rzeczy.
Tak jak Morrigan Polanski , za wspaniale kolko z dziurka na rogu :PPPP za wielka pomoc przy pracy nad - A&A FashoN - MorigaN SeT
https://www.xstreetsl.com/modules.php?name=Marketplace&file=item&ItemID=1684946

Ayumi Cassini, ktora swoja wspaniala praca na swoim blogu, http://ayumicassini.blogspot.com/ zainsperowala mnie do wykonania - A&A FashioN - Ayumi's SeT
https://www.xstreetsl.com/modules.php?name=Marketplace&file=item&ItemID=1692684

ktore zostaly wykonane w kilku kolorach, przy pomocy Linki Deminy w wybieraniu odpowiednich kolorkow.

Ktorej to tez dziekuje , za popchniecie mnie do kreatywnego teksturowania moich skromnych paznokci A&A FashioN - Linka Nailsah zrobilo sie troche tych kolorkow, dzieki Lineczce:)
https://www.xstreetsl.com/modules.php?name=Marketplace&file=item&ItemID=1578065

Nie moge zapomniec o Jocelyn Anatine, ktora zawsze pomaga mi gdy mam problem z tym trudnym angielskim, ktory przeraza mnie , gdy mam cos opisac :)

Dziekuje, dziekuje i jeszcze raz dziekuje, wszystkim MADRYM TEGO SWIATA !!! a bedzie ich wiecej, tylko nie moge duzo sie rozpisywac bo Linka bedzie nacierac nosa, ze musi tak duzo czytac :) oraz wiele innych rzeczy ktore zrobilam przy pomocy i wsparciu moich przyjaciol:)
Chce sie z wami tym dzielic. Milusinscy powiedza , ale sobie robi reklame haha ,oczywiscie ze to wspaniala reklama dla mnie, a noz ktoras z was sie skusi na jakis produkt:)

zapraszam na https://www.xstreetsl.com jest tam wiele naszych znajomych, ktorzy robia wspaniala robote , dla siebie i dla nas :)))

a tu jeszcze linczek do moich obiektow:
https://www.xstreetsl.com/modules.php?name=Marketplace&SearchKeyword=agnieszka+allstar&SearchLocale=0&SearchPriceMin=&SearchPriceMax=&SearchRatingMin=&SearchRatingMax=&sort=&dir=asc

0 komentarze:

 
Copyright © A&A Fashion