Uzi- walizeczka wspanialych pomyslow


Witam , poraz kolejny.

Dlugo mnie nie bylo i tu i tam i tam tez …

Powod ?

Znikniecia , ucieczki , zabawy w chowanego , u mnie to zawsze w 68%

Ze wzgledu na ratowanie jakiegos zwierzak

a …

A kto mnie dobrze zna wie jakie zwierze mam na mysli

Jednak wrocilam , krotko przed Swietami , zareago

walam na apel naszej wspanialej i boskiej Uzi Boa http://plateau-project.blogspot.com/2008/12/pierwszy-wpis-na-blogu-ando-zmotywowa.html

Bedzie to dosc trudne w moim przypadku poniewaz

mam tych zdjec od cholery …

Postaram sie rowniez , opowiedziec wam w skrocie male anegdotki , historyjki , do moich zdjec . Jest ich tak duzo ,postaram sie jednak posegregowac w odpowiednie tematy kilka z nich . Moze bedzie to ciekawie dla was , jezeli jednak nie , to chociaz dla mnie bedzie to odrobina wspomnien …

Zaczelo sie to tak dawno , mania robienia zdjec chyba dopadla kazdego... ale 10 lindenow za zdjecie ? wooow wtedy to byl majatek dla mnie ,biorac pod uwage

, ze na dwoch kompach i na dwoch avach siedziala

m przez pierwszy tydzien tylko na campach ,nie wiedzac co to secondlife :P

No alestalo sie moja pierwsza praca za wielkie pieniadze .... nie pamietam juz ile ale ze 100 zarobilam ... robiac za beznadziejnie rozowy model do rozowej l

ampy :PP

To bylo straszne !!! Kazano mi wskoczyc we wloski z darmowek

w kolorze czarnym hilfeeeeeeee....

No jednak nie trwalo to dlugo , nie lubie robic czegos co mi sie nie podoba , nieoplaca wiec postanowilam , zeskoczyc z campa i pobiegac po s

l :)

Stalo sie!!! , poznalam jednego bardzo milego pana , odrazu przyadlismy sobie do gustu . Mielismy te same marzenia wzgledem tej diabelskiej gry ,, zrobic cos aby nas bylo widac w tej ogromnej populacji , wiec POLSKA DO BOJU!!!,,

Wielu z was mysli do dzis , ze pierwszym polskim klu

bem w SL byla SYRENKA . BLAD!!!

Opowiem wam w skrocie o pierwszej polskiej miejscowce ...

Najpiekniejsza 512-tka, pokryta zielona trawa, nie bylo scian nie bylo parkietu , nie bylo praktycznie nic...

Jednak byl to zarodek polskich , teraz tak wspani

alych klubow jak SYRENKA!!! ALLSTARS!!! BLING!!! itp itd

Kawalek ziemi dwie flaszki absoluta, wielka flaga pol

ski i my , pierwsza polska muzyka puszczana przez Romana Posthorna ,Elunia Young w sztywnych wlosach z darmowek z DAVE... i kiczowaty ( to okreslenie dla Ciebie kochana Lineczko) avatar o imieniu AGNIESZKA Allstar oczywiscie cala na rozowo :) heh juz wtedy wiedzialam , ze zostane rozowa krolowa - babcia :)

Nic wtedy nie bylo wazne , naprawde to byla wspaniala zabawa , wspaniali ludzie oraz chec stworzenia czegos z czego polacy mogliby byc dumni ...

to my rodzice polskiego sl...


Wszystko wyszlo tak jak sobie wymarzylismy , czy ktos byl z tego dumny ? TAK!!! my sami w sobie .

Z biegiem czasu , juz tak po roku , moglam byc dumna jeszce bardziej . Co jakis czas , ktos sie pojawial , z tamtych pieknych czasow i moglam uslyszec slowa takie jak :

- boze , wy tu jestescie jeszcze , nie sadzilam , ze jeszcze ktos jest z tamtych czasow .wchodze wpisuje na serch syrenka i co sie dzieje JEST!!! dlatego zostalam :)))))

- kto sie nie wychowal na piaskownicy , ten nie wie co to sl...

- nie bylo mnie tu ponad pol roku , ale allstar dalej w wyszukiwarce wiec zostalem ...

- Agussssssssss, ty tu zostaniesz na wieki , i syrenka tez jest nie wiezeeeeee...

Po dwuch latach naprawde aktywnego bawienia sie z wami w sl , stwierdzam , ze bylo warto dla takich spotkan :))

Ale wiecie jak to jest , wszystko co piekne szybko sie konczy .tak tez bylo w naszym przypadku ...

Do naszej boskiej , bezproblemowej gry dopadly nas uczucia i tu sie zaczelo robic kongo :PPP

Wciagnelam do sl moja przyjaciolke ,, dwa miesiace biedna musiala siedziec obok mnie na krzeselku a ja zachwycalam sie sl-em ... Wkoncu zaciagnelam ja do mediamartk , kupila laptopa i jest , juz jesttttttt na sl wraz ze mna :))))))

Szybko , sie wkrecila i nawet jako pierwsza miala partnera w profilu , hihihihhi

zerknijcie , czy nie byla piekna hehehe


Spokojnie co do mojej osoby nie macie sie co martwic , bez wpisu w profil ale tez bylm rozrywana, tylko wtedy nie w glowie mi bylo tirlanie na IM, wtedy bylam zainteresowana jak sie z klocka kwadratowego robi kule :PPP

tak tak , te kulkowe przytulanki hihi


a tu .....mmmmmmmmmmm pierwsze drzenie rak na slow , w niebieskiej syrence . pierwsza wymiana numerow telefonu , ale to innym razem opowiem wam jak to sie zaczelo i jak sie skonczylo ...



... a tu koniec fazy pierwszej , od tego zdjecia moja slodka gra w sl zaczynala sie rozsypywac. Nadchodzila wielkimi krokami faza druga ...SECONDLIFE - uczucia , biznes , linden dolarki, pogon za slawa itp itd

ale to w drugiej czesc wspominej Pani AA....

...na zakonczenie pierwszy polski kawalek ktory zagoscil na polskim landzie w sl ( jak dobrze , ze wtedy jeszcze nie bylo voisika, bo siedzialam przed kompem i .... spiewalam , niektorzy wiedza co to znaczy ....)


PS: jakis miesiac temu , przy robieniu jakis pieknych zdjec do bloga Lineczki , wpadlysmy na pomysl aby zrobic jedno jednyne zdjecie ,, z przed lat ,,
Nie mam pojecia dlaczego i kto wpadl na ten pomysl , zrobic sobie zdjecie jak dwie stoimy z pierwszych naszych dni w sl ...
tragedia nie , bez rzesek , bez drogich skinow , bez wlosow zakrywajacych pol ekranu , bez flexi nimi, bez Ao ... bez bez bezzzzzzz wszystkiego , mozna powiedziac jak sl nas stworzylo na samym poczatku hahaha Linus dla Ciebie to zdjecie , bo Ty napewno o nim zapomnialas :PPP

11 komentarze:

Linka pisze...

Wiesz Aguś ,
to chyba dobrze, że Linka nie żyje.
Ona by tego zdjęcia na Twoim blogu nie przeżyła tak czy siak:)
Buziaki.

Og pisze...

Dopiero po chwili sqmałem że nie chodzi o "kulawe" tylko o "kulkowe" przytulanki ;P

A&A Fashion Shop pisze...

hahah kulaweczy kulkowe , przeciez to to samo jeden scheissssss :PPP

A&A Fashion Shop pisze...

Lineczko , tojedno z moich perelek w moim albumie :)))

Og pisze...

Nie do końca, Aguś :)
Zależy jeszcze z kim się ten scheissssss uprawia ;)

A&A Fashion Shop pisze...

:))) Panie O... z scheißu , nie wazne gdzie , nie wazne z kim , nie wazne jak zawsze wyjdzie scheiß...
Musi mi pan zaufac , taka prawda :))) nooooo chyba ,ze ejst pan wstanie udowodnic MI , ze sie myle .... hmmm to moze byc ciekawe:))

Uzi Boa pisze...

He, te Twoje wspomnienia to skarb. Powinnaś spisać koniecznie! :)

btw, przypomniało mi się właśnie, że pierwszy raz ludzi na voice usłyszałam właśnie w Syrence!

Og pisze...

Aga, z szajsem jest trochę tak jak z diamentem. Przed obróbką wygląda jak największy scheisss ale przy odpowiednim potraktowaniu pojawia się prawdziwy obiekt pożądania ;)
To tylko kwestia obróbki i może trochę podejścia do "problemu" ;)

A&A Fashion Shop pisze...

hahahahah Panie O dla mnie scheiß to scheiß, jednyna roznica w konsystencji :))))

Og pisze...

Chyba muszę w bardziej dobitny sposób unaocznić Waćpannie gdzie tkwi różnica ;P

A&A Fashion Shop pisze...

tak bardzo prosze :))))

 
Copyright © A&A Fashion