ROZOWY vs CZARNY

Juz kazda z moich ulubionych blogowych Dam , uszczypnela na swoich postach odrobine krytyki na temat , nurtujacego i drazliwego co dla nie ktorych (tak jak to ja mowie ) ,,CZARNEGO BLOGA ,, !!!
Czyzby przyszedl czas na mnie ?
Owszem , teraz ja mam swoje 5 minut :)
Nie bede krytykowac , drogiej redakcji , bo i po co , jesli kazdy na nich siada a jednak pierwsze co robimy wciskany z listy ulubionych link http://slexpresss.wordpress.com/
Obuzeni i zniesmaczeni ? Alez prosze was , to w naturze czlowieka jest aby dowiedziec sie czegos papryczkowego a nawet chilli tu mozna dorzucic o kolegach czy kolerzankach .
Czy robia to w sposob profesjonalyn ?
Czy nie kieruja sie swoja wlasna antypatia , badz tez umilowaniem do niektorych z opisywanych osob ?
Hmmm ciezko mi to okreslic , bo niewiemy kto siedzi za ta czarna masa .
Ale nas to przeciez kreci , nie musimy w to wierzyc ale mamy mozliwosc wydac opinie swoja wlasna i czy tak do konca nie o to chodzi ?
Moja swietej pamieci babcia mowila zawsze tak (dodam , ze wychowala sie na wsi , co mozna delikatnie przypiac do spoleczenstwa polskiego sl ) ,, w kazdej plotce , znajdziesz szczypte prawdy ,, I jestem swiecie przekonana , ze tak jest !!!
Postanowilam zabawic sie w komentowanie niektorych postow ,, CZARNEGO BLOGA ,, a dlaczego niektorych ? To proste nie na kazdy temat jestem wstanie sie wypowiedziec , chodz wiem wiele i wiele przezylam na sl i slyszalam i widzialam …Dlatego tez daje sobie takie prawo komentowac postem na posta , bo wiele z tych wydarzen nie jest opisane tak jak powinny byc .
Nie bede robic tego anonimowo , chodz z tego co widac to najlepszy chwyt marketingowy , naplotkowac , nasmarowac tylki komus a my biedni nie wiemy kto to taki bravo !!!
Dodam , ze do pracy przylaczy sie kilka osob , ktore rowniez beda pomagaly mi obalic mity z ,,CZARNEGO BLOGA ,,
Wiec Droga Redakcjo , teraz to od was zalezy , czy wasze infornacje bede zgodne z prawda , czy tez ludzie beda czekac na prawde nasza, nas ludzi opisywanych przez Was !!!

3 komentarze:

drugiezyciemad pisze...

A ja się dziwię. Oburzeniu, zarzucaniu kłamstw i wymyślania. To przecież SLExpresss, nie SKPolityka, SLDziennik, SLGazeta Wyborcza, SLGazeta Polska.
Czy myślący człowiek bierze na serio to, co pisze o kimś Superexpress albo Fakt? Czy naprawdę można się dziwić, że wywiad jest autoryzowany, ale za to skomentowany tak, że autoryzacja nic nie pomoże?...
Jaka gazeta, takie fakty.
Smutne jest tylko to, że większość komentarzy jest poniżej wszelkiego poziomu. Artykuł urasta do rangi arcydzieła po lekturze tych wszystkich bluzgów i lolów pod nim.

Jeżeli jakiś wpis nas bardzo wkurza, a jakiś komentarz usiłuje zaboleć, należy wziąć głęboki oddech i pomyśleć - to co piszesz świadczy o Tobie, nie o opisywanym.

Luz ;-)

AGNIESZKA Allstar pisze...

ja sie ciesze , ze dolaczylas rowniez do grona komentujacych , masz tu milonowa racje , ze poczatek tego ,,czarnego bloga,, w komentarzach byl skandaliczny ... jednak coraz to wiecej madrych ludzi udziela sie w komentowaniu tego wszystkiego i nie wiem jak ty ale ja zauwazylam ze z komentarzy wyzwiskowych i wulgarnych zaczelo sie tam calkiem madrze komentowac ... Ale tak jak mowie , to ze ten blog ma takie kwoty czytajacych , to tylko i wylacznie nasza zasluga , bo go czytamy :))

Anemysk Karu pisze...

]:-) Amen

 
Copyright © A&A Fashion