Giftcard….

Wczoraj, wieczorowa pora, dostalam prezent od Pana Cjoke Oh.

Czyz nie sympatycznie ?

Prezent, o kwocie 99 $L. Ucieszyl mnie ten fakt niezmiernie, biorac pod uwage, ze ostatnio cienko pierdze z funduszami na jakies skromen zakupki :PPP

W drodze do milego pana, ktory raczyl dac mi w prezencie tak wielka sume lindenow, juz mialam wizje co sobie kupie, ciekawego...

http://slurl.com/secondlife/TroniCS%20City/229/113/25

Dzis nadal mam ta Giftcard, oddam ja, kazdemu, kto sie po nia zglosi.

Nie kupie, w tym sklepie juz, Nic!!!

Fakt ze nastroj, wieczorny mialam dosc drazliwy, doprowadzil, potym co tam zobaczylam, ze mily w przenosni pan, dostaj zjebki!!! Nie pomogla mu nawet, jego karta dama w prezencie !!!

[tlumaczenie z niemieckiego na polski]

AGNIESZKA Allstar: witam Obecnie znajduje sie w waszym sklepie. Mam pytanie odnosnie jednej sciany, na ktorej widnieja tlumaczenia do obiektu, ktory pan sprzedaje...

Cjoke Oh: no hi , slucham

AGNIESZKA Allstar: Widze tu tlumaczenia w wielu jezykach, na jedno zwrocilam, szczegolna uwage. Moje pytanie, czy to prawda, ze tlumaczenie jezyka polskiego zostalo skradzione ??? Czy to tylko niesmaczny zart prosze Pana, ktory nie tylko jest nie smaczny ale i nie bawiacy mnie ani troche!!!

Cjoke Oh: musze przyznac, ze to zart

AGNIESZKA Allstar: nie sadzi Pan, ze z biegiem czasu na sl, panski zart zostal zniwelowany do typu ZERO??? DNO!!!???

Cjoke Oh: no tak wlasciwie nie jest to zart na poziomie, ale kiedys ktos robil to tlumaczenie i jakos zniknelo i tak wyszlo

AGNIESZKA Allstar: WYSZLO ??? AHAAAA. ZEGNAM !!!


Maly zapyzialy avatarek, robi sobie zarty odnosnie polakow i daje mi prezent a niech go sobie wsadzi gleboko w.... buty bedzie wyzszy.

W tym momecie, marzylam o jednej gesturce, ktora zapodziala mi sie, gdzies przy pozadkowaniu szafy : hail hitler... Ciekawilo mnie, w tym wlasnie momecie, jak zareaguje na moj niesmaczny zart ?

Wyszlam, niezadowolona ze sklepu, czy naprawde az tak powinnam sie oburzyc ?

Nie mam pojecia, zazwyczaj, smieje sie z dowcipow o polakach i niemcach i nie, kazdy z nich, robi barankow z niemcow, bo sa i takie gdzie polacy sa wlasnie wkladani w szufladke typu - zlodziej ...

Jednak ten dupek mnie zdraznil niesamowicie !!!


2 komentarze:

Og pisze...

Heh. Nie dość że burak to jeszcze tendencyjny ;)
Olej Aga. Szkoda urody ;)

AGNIESZKA Allstar pisze...

olac olajal , ale to mnie zorwscieczyl to jego...

 
Copyright © A&A Fashion