ZYNGO - MOJ NOWY WROG !!!

Tak, pieknie sie wygrywa !!!!

Ale zacznijmy od poczatku.

Czwartkowy poranek , obudzil mnie telefon. Po drugiej stronie sluchawki, juz na maxa rozbudzona, Gosiaczek Asp. Tirli, Tirli, tere fere, podnioslam zaspany tylek i pierwsze co zrobilam, ledo co widzac, wcisnelam przycisk od kompa.

Toaleta, potem kawa i papieros, juz tlil sie od minuty.

Smiechy, pare slow co dzialo sie poprzedniego dnia i logowanie na sl ...

- Co robimy ????

- Jakto co idziemy na ZYNGO!!

Zyngo? Zdziwiona Gosia podazyla za mna i Arti, na fajna luzna gre, darmowa a mozna i wygrac 20,50, badz tez 100 Lindenow, bez swojego wkladu :)))

Szlo nam nawet niezle, Gosiaczek wygral 90Lindenow, ja o 10 wiecej, arti nie wygral chyba nic ale to nie wazne :PPP

Gosia poleciala, sie kompac,gdyz mialysmy za chwile wychodzic na zakupy w rilu. Ja, nie chcialam zakonczyc tej passy, ha ha haaaaaa ...

Pazernosc, tak jestem pazerna na te ich maszynki i wyskakujace z nich pieniazki grrrrrrr IDIOTKA !!!!!

Ale co to, nagle moje marzenie na skubniecie ich z tych lindenow spelnilo sie J)))

[2009/04/30 0:59] Zyngo 10x - 100: Congratulations! For a high score of 62400, you won L$1041 on Zyngo game Zyngo 10x - 100 (secondlife://Nerani/112/174/552)

[2009/04/30 0:59] AGNIESZKA Allstar shouts: wygralam kolo!!!!

Hahaahahhaha ma sie tego farta nie ?

No ale narastajaca adrenalina, nie mogla byc zamknieta w moim ciele, no jak mozna odejsc ...

Jeszce jedna teraz juz podwojna stawka do wplacenia. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wygralam ale jaja wygralam !!!!!

[2009/04/30 1:03] Zyngo 10x - 200: Congratulations, you have set the high score for the day on Zyngo 10x - 200.

[2009/04/30 1:03] Zyngo 10x - 200: Congratulations! For a high score of 61600, you won L$2004 on Zyngo game Zyngo 10x - 200 (secondlife://Nerani/112/177/552)

Z darmowych gier i to co wygralam za pierwszym razem najednej a potem drugiej, mialm ponat trzy tysiace ha, jestem wielka !!!

I co myslicie, ze moja adrenalina i pociag do hazardu opadl z widokiem na moim koncie trzech tysiecy ???? ZWARIOWALISCIE ???? CHCE WIECEJ !!!!

Obok, piekna, zolta, wyzywajaca maszyna, na niej napisane na czerwono, slodko 5040 Lindeny do wygrania . Oooooo tak , to ja to wygram, wygram to, zobaczysz ty mala zolta mendo !!!

Pierwsza gra za 500Lindenow , ups wtopa !!! mam 2500 na koncie, hmmm co bysmy sobie z moim krasnoludkiem kupili, ahhhhhh nowe ciuszki a moze jakas zabaweczke na wieczor?

Ehhhhh malo trudno , raz przegralam dam rade co tam i tak wlasciwie gram za ich pieniadze tak za pieniadze pana, ktory wystawia maszyny, to mu troche moge oddac i tak wypalci za chwile, Agusi 5 kola hahaha.

Nastepna i nastepna i cholera nic ??????

Wrrrrrrrrrrrrrrrrr no ladnie, nie dam sie, zapomnij maszynko rozwale cie ty wredna zapyziala diabelska zabwako!!! Boze gadam do maszyny, wyzywam nadchodzace diably, to koniec...

Nie mam pieniedzy, nie mam jak jej dac kopa , jestem zla, chce ja rowalic, chce by wystrzelila z pieciu patykow. TERAZ!!! TU!!! NATYCHMIAST!!!! KU...........!!!!

Otwieram inventory, ah jednyna mila notka w moim zbiorze, Telelindeny z germany hahaha poczekaj suko teraz ci pokaze ....

[2009/04/30 1:13] TeleLinden Cash Service Safe: Danke für Ihren Anruf vom 30 Apr 2009 10:12 GMT. 180 Linden Dollar werden jetzt an Sie ausbezahlt. Übrigens, unter http://www.telelinden.de/direct gibt es 290 L$ und mehr pro Euro.

[2009/04/30 1:15] TeleLinden Cash Service Safe: Danke für Ihren Anruf vom 30 Apr 2009 10:12 GMT. 180 Linden Dollar werden jetzt an Sie ausbezahlt. Übrigens, unter http://www.telelinden.de/direct gibt es 290 L$ und mehr pro Euro.

[2009/04/30 1:19] TeleLinden Cash Service Safe: Danke für Ihren Anruf vom 30 Apr 2009 10:12 GMT. 180 Linden Dollar werden jetzt an Sie ausbezahlt. Übrigens, unter http://www.telelinden.de/direct gibt es 290 L$ und mehr pro Euro.

[2009/04/30 1:22] TeleLinden Cash Service Safe: Danke für Ihren Anruf vom 30 Apr 2009 10:12 GMT. 180 Linden Dollar werden jetzt an Sie ausbezahlt. Übrigens, unter http://www.telelinden.de/direct gibt es 290 L$ und mehr pro Euro.

[2009/04/30 1:23] TeleLinden Cash Service Safe: Danke für Ihren Anruf vom 30 Apr 2009 10:12 GMT. 180 Linden Dollar werden jetzt an Sie ausbezahlt. Übrigens, unter http://www.telelinden.de/direct gibt es 290 L$ und mehr pro Euro.............

I tak az 8 razy pociagnelam, po 180Lindenow, wszystko przegralam, wszystko, zostaly mi dwa lindeny na darmowe gry na zyngo.... Jakie zyngo, jestem wariatka, ile butow, ile kiecek, ile kurtek, IDIOTKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szukajac pocieszenia, zwrocilam sie do Gosiaczka z mina cierpiacego, oszukanego, wyrolowanego, kota z oczami , jakby ze Shreka.

Wysmiala mnie, poprostu miala ze mnie beke.

Poczym dodala, na pocieszenie:

- tez bym pewnie sie zahaczyla jak bym na poczatku, wygrala tyle kasy, nie martw sie odbijesz sobie :P

- Nie odbije, kasuje notke z inventora, jak boga kocham, kasuje numer telefonu do telelindenow, koniec !!! Chodz nie sa takie drogie ah tam...

Pytanie.

- a po ile one sa? (z zaciekawieniem patrzy na mnie Gosia, ktora zamias mnie powstrzymywac sama ma blysk w oku :PPP)

- Nie jest zle , 180 Lindenow za 0,84 centa :)))

- Policz sobie ... ( mowi matematyczka Malgorzata) to razy osiem:)))

- No dobra ale i tak nie jest zle ( pomyslalam:P)

Ale madrala G, patrzac na mnie, widzac, ze sie uspakajam, z usmiechem na twarzy wali do mnie tekstem:

- i niezapomnij dodac 19% podatku hahahahahahha

NIE GRAM W ZYNGO JAK BOGA KOCHAM !!!!!!



5 komentarze:

Wielki Dziennik Małych Spraw pisze...

Ja raz przygrzałem w ruletke. Obstawiłem podwójne zero i... oszalałem z radości! Wygrałem 10000L$! :D Oczywiście natychmiast przegrałem wszystko co do lindena ^^

Miłego dnia!

AGNIESZKA Allstar pisze...

auchhh, juz to czuje jak bolalo:)) Dziekuje za wpis i milego dnia rowniez:)

artjur Allen pisze...

jak to nieważne ,właśnie że wygrałem całe 20 l$ i wszystko przyniosłem do domu

AGNIESZKA Allstar pisze...

hahahahahahah Lol Arti !!!

Anonimowy pisze...

bo jak tylko wygrasz to bierzesz swoje nóżki i zapierdzielasz gdzie pieprz rośnie - nigdy nie wygrywa się kilka razy pod rząd ;)

 
Copyright © A&A Fashion